Siuntimas ir pristatymas

Internetinėje parduotuvėje www.svarus-oras.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausia Jums prekių pristatymo būdą: prekes galime pristatyti kurjeriu, atsiimti nurodytame paštomate arba atsiimti Vilniuje parduotuvėje (paslaugai šiuo metu taikomi apribojimai dėl karantino).

  1. Apie paruoštą prekę atsiėmimui, atsiėmimo taške, klientą informuosime elektroniniu paštu / SMS / telefonu, nurodytu užsakymo informacijoje. Jei prekės šiuo metu parduotuvėje nėra, mes ją atsivešime ir informuosime 1-5 darbo dienų laikotarpyje Jus apie tai, kada galite atvykti atsiimti savo prekės.
  2. Pristatant kurjeriu arba į nurodytą paštomatą: Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje priklauso nuo Jūsų perkamų prekių svorio ir tūrio (*Pristatant į Kuršių Nerija taikoma papildoma priemoka). Ši kaina yra pateikiama, atliekant užsakymą. Prekės pristatomos nurodytu adresu arba į nurodytą DPD paštomatą.
  3. Yra galimybė sumokėti už prekes kurjeriui, pristačius prekę. Šią paslaugą galite pasirinkti renkantis pristatymo būdą (šiuo metu galima atsiskaityti tik banko kortele). Atsiskaitydami grynais pinigais turėkite tikslią sumą (šiuo metu dėl pandeminės situacijos galima atsiskaityti tik banko kortele). Siuntų tarnyba už šią paslaugą taiko papildomą mokestį.

*Siuntų pristatymas į Kuršių Neriją – papildomas 22 Eur mokestis.

  1. Prekių pristatymas užtrunka iki 5 (dažniausiai prekės pristatomos per 2 dienas) darbo dienų nuo Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į MB „Redoksas“ sąskaitą.
  2. Prekės pirkėjui yra pristatomos naudojantis „DPD“ greitųjų pasiuntinių pašto paslauga, arba per bet kurį kitą, mūsų įgaliotą, pristatymo kurjerį. Priimdamas prekes, pirkėjas privalo patikrinti siuntos sudėtį ir pristatytų prekių buklę. Priėmus prekes ir pasirašius siuntos pristatymo dokumentus be pastabų, laikoma, kad pakuotėje esantys daiktai yra tvarkingi, siunta pristatyta tvarkingai ir nei viena santykio šalis pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturi. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
  3. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  4. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
  5. Prekės, kurių svoris yra didesnis nei 30 kg, pristatomos tik iki gavėjo namo. Dėl didelių gabaritų ir/ar didelio svorio prekių užnešimo tartis su kurjeriu. Už šią paslaugą reikės mokėti atskirai, net jei užsakymą apmokėjote internetu.
  6. Pristatymo metu pirkėjas privalo pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu atsiimantis prekes asmuo neatitinka mūsų turimų duomenų apie užsakovą, arba jeigu išaiškėja, kad registracijos svetainėje metu buvo pateikti melagingi ir neatitinkantys tikrovės duomenys, arba atsiimantis prekes asmuo dar nėra sulaukęs 16 metu amžiaus ir pristatymo metu nėra įgijęs teisinio veiksnumo, mes turime teisę atsisakyti pristatyti prekes užsakovui be jokių teisinių pasekmių. Mes neatsakome už duomenų įvedimo metu padarytas klaidas ar netikslumus, todėl rekomenduojame itin kruopščiai užpildyti ir pakartotinai patikrinti savo registracijos duomenis ir prekių pristatymo adresą.

UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO VĖLAVIMAS:

Mes darome viską kas yra įmanoma, siekdami užtikrinti, savalaikį užsakytos ir apmokėtos prekės pristatymą. Tačiau pristatymo vėlavimo atvejai gali pasitaikyti dėl nuo mūsų nepriklausančių ar dėl nenumatytų aplinkybių. Mūsų pasirinktas siuntų pristatymo partneris negali 100% užtikrinti to, kad pirkinys pasieks Jus būtent per iš anksto numatytą pristatymo laikotarpį. Taip pat mes neprisiimame atsakomybės už jokias pasekmes, kurias gali sukelti prekės pristatymo vėlavimas dėl objektyvių priežasčių.